Echo serca (echokardiografia)

Kierownik Pracowni Echokardiograficznej,  I Klinika Chorób Płuc instytutu Gruźlicy i Chorób Płuc w Warszawie

• Kardiologia
  • Choroby naczyń – Angiologia
  • Choroby wewnętrzne

Badania  USG:

• Diagnostyka ultrasonograficzna żył w nogach – badanie obrazowe żył z oceną przepływów  (duplex Doppler)
  • ECHO SERCA – echokardiografię przezklatkową

KONSULTACJE OBEJMUJĄ:

1. Diagnostykę i leczenie chorób serca:
    • niewydolność serca, ch. wieńcowa, nadciśnienie tętnicze, zaburzenia rytmu, kardiomiopatie
  1. Diagnostykę i leczenia oraz profilaktykę żylnej choroby zakrzepowo-zatorowej:
    • zakrzepica żył głębokich
    • zator tętnicy płucnej
    • leczenie przeciwzakrzepowe – profilaktyka udarów mózgu w migotaniu przedsionków
    • zespół pozakrzepowy
  1. Inne choroby żył i tętnic
  2. Choroby wewnętrzne – problemy zdrowotne z zakresu kompetencji lekarza internisty – trudne przypadki

Ze względu na szeroki zakres kompetencji lekarza jest możliwe połączenie badania USG Doppler lub ECHO serca z konsultacją lekarską.

• Choroby wewnętrzne
  • Certyfikat akredytacyjny z zakresu echokardiografii Polskiego Towarzystwa Kardiologicznego

Lekarz z ponad 20 letnim doświadczeniem w diagnostyce echokardiograficznej tzw. echo serca

Badanie obejmuje:

• echokardiografię przezklatkową (TTE), 2D, Doppler pulsacyjny ciągły, kolor Doppler
  • badanie wielkości serca i głównych pni naczyniowych
  • ocenę funkcji serca
  • ocenę zastawek serca
  • ocenę zmian osierdziowych

Zapraszamy do zapoznania się zakresem diagnostyki i leczenia w przychodni „TS Klinika”.